Το Rugby World Cup 2019 στην Ιαπωνία είναι η ένατη έκδοση του συγκεκριμένου πρωταθλήματος. Επίσης, είναι η πρώτη που φιλοξενείται στην Ασία.

Το Rugby World Cup είναι ο οικονομικός κινητήρας πίσω από τις πρωτοφανείς επενδύσεις και την ανάπτυξη του ράγκμπι παγκοσμίως. Το Παγκόσμιο Κύπελλο Ράγκμπι (RWC) διεξάγεται κάθε 4 χρόνια. Η RWC ’19 είχε φιλοξενηθεί στην Ιαπωνία από της 20 ης Σεπτεμβρίου έως της 2  Νοεμβρίου. Ήταν το ένατο Παγκόσμιο Κύπελλο που πραγματοποιήθηκε. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που το τουρνουά πραγματοποιήθηκε στην Ασία. Επίσης, είναι η πρώτη φορά που είχε λάβει χώρα εκτός των συνηθισμένων χωρών (Αγγλία, Νέα Ζηλανδία κλπ) του αθλήματος.

Το Ren-G ήταν η επίσημη μασκότ του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ράγκμπι το 2019. Παρουσιάστηκε από την Οργανωτική Επιτροπή της Ιαπωνίας Ράγκμπι 2019 σε ειδική εκδήλωση στο Τόκυο σήμερα. Η μασκότ βασίζεται σε παραδοσιακούς χαρακτήρες αφήγησης που βασίζονται στην αρχαία ιαπωνική κουλτούρα. Λέγεται ότι ενσωματώνει τις αξίες του ράγκμπι με σκοπό την εξάπλωση του πνεύματος του παιχνιδιού και της ευτυχίας σε όλη την Ιαπωνία και σε όλο τον κόσμο.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Οργανωτικής Επιτροπής του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ράγκμπι της Ιαπωνίας 2019, Ακίρα Σιμαζού, δήλωσε πριν από την έναρξη των αγώνων :

Με λιγότερο από έξι μήνες για να ξεκινήσει το πρώτο Παγκόσμιο Κύπελλο Ράγκμπι στην Ασία και συγκεκριμένα στην Ιαπωνία, είναι ενθαρρυντικό να βλέπεις τέτοια απίστευτη ανταπόκριση από διεθνείς οπαδούς. Ενώ περιμέναμε να δούμε μεγάλους αριθμούς που προέρχονται από τα παραδοσιακά έθνη του ράγκμπι, είμαι ενθουσιασμένος που τόσο οι ΗΠΑ όσο και η Γερμανία βρίσκονται στις δέκα πρώτες χώρες διεθνών αγορών εισιτηρίων. ” 

Η Ticketmaster Hellas είναι απίστευτα ενθουσιασμένη για αυτή τη συνεργασία με το Παγκόσμιο Κύπελλο Ράγκμπι.

Η Ticketmaster παρείχε στο RWC τεχνολογία εξειδικευμένων αθλητικών εισιτηρίων που επέτρεψε στους οπαδούς να αγοράζουν με ασφάλεια τα εισιτήριά τους. Εκτός αυτού, οι οπαδοί μπορούσαν επίσης να επιλέξουν τις δικές τους θέσεις και να λάβουν ψηφιακά εισιτήρια. Έτσι, ήταν ευκολότερη από ποτέ η αγορά εισιτήριων και η παρακολούθηση αθλητικών αγώνων.

Η ομάδα της Ticketmaster που στήριξ τους αγώνες, δήλωσε:

«Δυόμισι χρόνια σκληρής δουλειάς κατέληξε σε αυτό. Σχεδόν 2 εκατομμύρια πωλήσεις εισιτηρίων για 12 χώρους σε όλη την Ιαπωνία, από Σαπόρο προς Φουκουόκα και από την Οσάκα στο Τόκιο, συνδυάζοντας τον πολιτισμό της Μεσογείο, της Βόρειας Ευρώπης και της Άπω Ανατολής με τους πολιτισμούς των εκατοντάδων επισκεπτών από τις 5 ηπείρους ήταν αναμφισβήτητα μια απαιτητική αλλά ικανοποιητική εμπειρία. Σε τελική ανάλυση, τι είναι η έκδοση των εισιτηρίων και η συμμετοχή σε παγκόσμια προγράμματα; Η συνεργασία με τους ανθρώπους, οι άνθρωποι να μένουν χαρούμενοι, δημιουργώντας στιγμές και μνήμες. Μπορούμε τώρα να πούμε με ασφάλεια ότι έχουμε μια οικογένεια στην άλλη πλευρά του πλανήτη και μερικές ιστορίες για τα επόμενα χρόνια. ”   

Μάθετε περισσότερα για την Ticketmaster Sport.

Ανακαλύψτε τις υπηρεσίες για την επιστροφή στα γήπεδα.