Ξεκινάμε μία νέα στήλη με συνεντεύξεις για να συστηθούμε και να μας γνωρίσετε καλύτερα. Αυτό τον μήνα επιλέξαμε την Έφη Καρκάνη, υπεύθυνη του τμήματος των Account Managers της εταιρείας για να μας συστηθεί, να την γνωρίσετε, αλλά και να ανακαλύψετε τον κόσμο της Ticketmaster Hellas.

Κάνε μας μια αναδρομή, από τότε που ξεκίνησες στην Ticketmaster έως τη στιγμή που ορίστηκες Account Director

Φέτος συμπλήρωσα 9 χρόνια σαν μέλος της Ticketmaster και είναι σαν να μην έχει περάσει μια μέρα αλλά ταυτόχρονα σαν να μην έχω υπάρξει και πουθενά αλλού! Όλα αυτά τα χρόνια, ζω με το χορό, το θέατρο, τη μουσική, το σινεμά, το μπάσκετ και το ποδόσφαιρο και καθημερινότητά μου είναι η εξασφάλιση του μαγικού αυτού ‘’χαρτιού’’ που προσφέρει στο κοινό μοναδικές εμπειρίες ζωής! Η πρόταση συνεργασίας έγινε μια Παρασκευή βράδυ το Φεβρουάριο του 2010, την τελευταία ημέρα διεξαγωγής του Disney On Ice για το οποίο είχα αναλάβει την οργάνωση των εκδοτηρίων σαν εξωτερικός συνεργάτης της εταιρείας.

Δυο μέρες μετά άφησα την προηγούμενη εργασία μου και στεκόμουν στο νέο μου γραφείο σαν account manager! Λίγους μήνες αργότερα, ανέλαβα παράλληλα τη θέση της Box office manager στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση που διατηρώ ακόμα παρέχοντας πλέον συμβουλευτικές υπηρεσίες. Το Σεπτέμβριο του 2017, μου ανατέθηκε η θέση της Account Director με μεγαλύτερη πρόκληση να μπορέσω να δημιουργήσω μια δυνατή, αυτόνομη και αυτάρκη ομάδα από account managers που θα συνεχίσουν το επιτυχημένο έργο των προηγούμενων συνεργατών!

Με τί ασχολήθηκες πιο πριν;

Πριν μεταβώ στην οικογένεια της Ticketmaster, υπήρξα συνεργάτης της εταιρείας καθώς εργαζόμουν για τρία χρόνια στο Φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου σαν Box office supervisor. Ήταν ουσιαστικά το ‘’βάπτισμά’’ μου στο χώρο του θεάματος και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου το οποίο υπηρετώ τα τελευταία 12 χρόνια.

Περιέγραψε μια συνηθισμένη ημέρα στο γραφείο

Καθώς είμαι πολύ συγκεντρωτικός άνθρωπος που βγάζει πρόγραμμα για το πιο απλό έως και το πιο σύνθετο, συνήθως σχεδιάζω την ατζέντα εργασιών μου πριν φτάσω στην εταιρεία. Έτσι, το πρωί εάν δεν έχω εξωτερικά ραντεβού, όταν φτάνω στο γραφείο έχω χρόνο να σχολιάσω με την ομάδα την επικαιρότητα εντός και εκτός δουλειάς, να συζητήσουμε πράγματα που κάναμε ή ακούσαμε την προηγούμενη μέρα και στη συνέχεια αφού εξασφαλίσουμε πως γελάσαμε όσο χρειάζεται για να πάρουμε την απαιτούμενη ενέργεια, ετοιμάζουμε το πρωινό μας και ξεκινούμε να ασχολούμαστε με τις υποχρεώσεις μας. Όσο ο κύκλος εργασιών της εταιρείας μεγαλώνει, η ημέρα μου γεμίζει με πολλές συναντήσεις με τους υπόλοιπους managers για την καλύτερη οργάνωση των project αλλά πάντα φροντίζω να κρατάω κάποια λεπτά της ημέρας για αξιολόγηση της δικής μου απόδοσης και αναζήτηση τρόπων βελτίωσης.

Ποια ήταν η καλύτερη στιγμή στη δουλειά έως σήμερα;

Όταν εργάζεσαι τόσα χρόνια σε έναν οργανισμό, δεν ξέρεις τί να πρωτο-διαλέξεις. Αναμφισβήτητα, για εμένα ήταν ιδιαίτερα ξεχωριστές οι στιγμές αναγνώρισης της δουλειάς μου, θέτοντάς με υποψήφια για το βραβείο Eamonn O’Connor ανάμεσα σε υπέροχους συναδέλφους από την Ticketmaster International καθώς και κερδίζοντας ένα Rock Star Award για το Onboarding / Play & Learn concept που σχεδίασα και εντάχθηκε στο πρόγραμμα εκπαίδευσης. Η ωραιότερη στιγμή είναι όταν βλέπω τα χαμόγελα των ομάδων μου και των συνεργατών που μοιράζονται τον ενθουσιασμό και τη χαρά μου γιατί πραγματικά εκείνοι είναι που μου δίνουν ενέργεια για νέες ιδέες. Όλα θα ξεκινούν και θα καταλήγουν πάντα σε εκείνους!

Ανάφερέ μας ένα αξιομνημόνευτο (σοβαρό ή αστείο) περιστατικό που έγινε την ώρα της δουλειάς

Το 2011 ήταν η χρονιά που ο Kevin Spacey πρωταγωνίστησε στην παράσταση «Ριχάρδος ΙΙΙ» στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου. Ξεκίνησε με 2 προγραμματισμένες παραστάσεις και η προπώληση του άνοιξε μεσάνυχτα ώρα Ελλάδος για να μπορεί να αγοράσει εισιτήρια κοινό από όλο τον κόσμο. Δεν προλαβαίναμε να ανοιγοκλείσουμε τα μάτια μας και τα εισιτήρια εξαφανίζονταν κατά εκατοντάδες. Το πρώτο 20λεπτο είχαν εξαντληθεί σχεδόν τα μισά εισιτήρια και τις επόμενες μέρες προστέθηκε ακόμα μια παράσταση για να καλύψει τη ζήτηση.

Εκείνο τον καιρό για να ανταποκριθεί το εκδοτήριο του θεάτρου στις μαζικές εκτυπώσεις χιλιάδων προπληρωμένων εισιτηρίων προς παραλαβή (δεν υπήρχε τότε το digital ticket!) πειραματιζόμασταν με διάφορες ‘’πατέντες’’ μεταξύ μας ώστε να εξασφαλίσουμε ότι θα τα τυπώσουμε όλα μαζί σε μια προσπάθεια πριν οι θεατές προσέλθουν στο χώρο. Δεν υπολογίσαμε όμως ότι βρισκόμασταν στην εξοχή! Αποτέλεσμα ήταν η προετοιμασία των εισιτηρίων της πρεμιέρας να διακοπεί στα μισά για να διαπιστώσουμε ότι ο εκτυπωτής μας είχε γεμίσει μυρμήγκια που κόλλησαν πάνω στο ticketstock και μας κατέστρεψαν όλη την επιχείρηση μαζικής εκτύπωσης! Έκτοτε, αστειευόμενοι πάντα, συστήνουμε και εντομοκτόνα για τα εκδοτήρια εκτός των αστικών κέντρων!

Στην Ticketmaster ζούμε για το Live! Ποιο live θα ήθελες να παρακολουθήσεις μέσα στο 2019 ή ποιο θέαμα/ καλλιτέχνης θα ήθελες να έρθει μελλοντικά στην Ελλάδα;

Θα ήθελα να ακούσω ξανά την Imany σε ένα ανοιχτό θέατρο όπως το Ηρώδειο στην Αθήνα ακόμα και αν χρειαστεί να παραμείνω και πάλι 1 ώρα στη βροχή.

Ποιο CD έχεις μόνιμα στο αυτοκίνητο;

Το είδος μουσικής που ακούω στο αυτοκίνητο διαφέρει ανάλογα με τις εποχές, την ώρα της ημέρας, τη διάθεσή μου, την κίνηση στο δρόμο, τη γεωγραφική περιοχή στην οποία κινούμαι. Για το λόγο αυτό υπάρχει μια τεράστια γκάμα ειδών στις Playlists μου. Σε κάθε περίπτωση ό,τι μεταβολή και αν κάνω στο περιεχόμενο των φακέλων μου δεν λείπει ποτέ η κλασσική μουσική με τις 4 εποχές του Vivaldi να με αποφορτίζουν και φυσικά η όπερα, με την Carmen του Bizet να με ενθουσιάζει πάντα σαν να την ακούω για πρώτη φορά.

Ποιο είναι το πιο συναρπαστικό κομμάτι της δουλειάς σου ως Account Director;

Η προσωπική πρόκληση που έχω θέσει στον εαυτό μου για τη θέση της Account Director, είναι να δημιουργήσω ένα ήρεμο και σταθερό εργασιακό περιβάλλον για τα μέλη των ομάδων μου. Να αυτοματοποιήσω όσες περισσότερες διαδικασίες γίνεται ώστε να εξασφαλιστεί η ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών, η ταχύτητα στην εξυπηρέτηση, σιγουριά και ασφάλεια στους εργαζόμενους και τους Πελάτες της εταιρείας και επιπλέον διαθέσιμος χρόνος τόσο για να ακούω τις ανάγκες όλων όσο και για να κάνω πραγματικότητα νέες ιδέες.

Κάποιο τελευταίο σχόλιο;

Ένα τεράστιο ευχαριστώ στους συνεργάτες μου, που έχουν γίνει αυτά τα χρόνια κάτι περισσότερο από οικογένειά μου!

Μάθετε περισσότερα για την τοπική μας ομάδα.

Ενημερωθείτε για νέες εκδηλώσεις στο ticketmaster.gr