Η μετάβαση σε έναν νέο πάροχο εισιτηρίων μπορεί να φαίνεται απαιτητική, αλλά η απλοποιημένη διαδικασία ενσωμάτωσης πελατών της Ticketmaster εξασφαλίζει μια ομαλή, αποδοτική και πλήρως υποστηριζόμενη εμπειρία, με καθοδήγηση από μια εξειδικευμένη ομάδα ειδικών.
Μια Αφοσιωμένη Ομάδα
Από την υπογραφή του συμβολαίου μέχρι την πρώτη διάθεση εισιτηρίων, η Ticketmaster προσφέρει μια δομημένη εμπειρία onboarding με εξατομικευμένη υποστήριξη, διασφαλίζοντας ότι όλες οι ανάγκες του πελάτη ικανοποιούνται. Αυτή η ομάδα περιλαμβάνει:
- Account Managers που επιβλέπουν τη μετάβαση και διασφαλίζουν καθαρή επικοινωνία σε κάθε στάδιο.
- Υπεύθυνους Υλοποίησης, ειδικούς στα προϊόντα της Ticketmaster, που προσφέρουν βέλτιστες πρακτικές και λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες κάθε πελάτη.
- Ειδικούς Μετατροπής Συστήματος, οι οποίοι διαχειρίζονται τη μετάβαση των λογαριασμών, περιλαμβάνοντας πληροφορίες μάρκετινγκ, πελατών και χώρων.
- Training Experts, που παρέχουν συνεχώς πρακτική εκπαίδευση στα προϊόντα για μια ομαλή υιοθέτηση.
Μια Καλά Ορισμένη Διαδικασία για Ομαλή Μετάβαση
Η διαδικασία onboarding της Ticketmaster ακολουθεί ξεκάθαρα ορόσημα, εξαλείφοντας την αβεβαιότητα και προσφέροντας μια δομημένη προσέγγιση. Βασικά στάδια περιλαμβάνουν:
- Αρχικές Συναντήσεις (Kickoff Meetings): Σχεδιασμός και ανάλυση αναγκών, χρονοδιάγραμμα ενσωμάτωσης και ρυθμίσεις συστήματος.
- Μετάβαση και Ρύθμιση Συστήματος: Ομαλή μεταφορά των δεδομένων του πελάτη, όπως σχέδια καθισμάτων, πληροφορίες εισιτηρίων και οικονομικά στοιχεία.
- Εκπαίδευση και Δοκιμές: Εξατομικευμένα εκπαιδευτικά σεμινάρια, με επιλογές δια ζώσης ή εικονικά, διασφαλίζοντας ότι οι ομάδες σε όλο τον κόσμο είναι άνετες με την πλατφόρμα πριν την έναρξη.
- Έναρξη και Συνεχής Υποστήριξη: Αφιερωμένη υποστήριξη κατά την εκκίνηση και σταδιακή μετάβαση σε συνεχή τοπική υποστήριξη.
Συνεχής Υποστήριξη και Μετά την Ενσωμάτωση
Οι πελάτες δεν μένουν μόνοι μετά την ολοκλήρωση της ενσωμάτωσης. Η Ticketmaster διασφαλίζει την ομαλή μετάβαση στην τοπική ομάδα υποστήριξης, με επιπλέον ελέγχους μετά την εκκίνηση. Η Κοινότητα Υποστήριξης της Ticketmaster προσφέρει επίσης μια από τις μεγαλύτερες συλλογές εκπαιδευτικού υλικού, άρθρων γνώσης και άμεσων υπηρεσιών υποστήριξης στον κλάδο, για να βοηθήσει τους πελάτες να αξιοποιήσουν στο έπακρο την εγκατάσταση, διαχείριση, προώθηση και πώληση εισιτηρίων για τα events τους.
Εύκολη και Αποτελεσματική Μετάβαση
Με αφοσιωμένη ομάδα, δοκιμασμένη διαδικασία και συνεχή υποστήριξη, η Ticketmaster διασφαλίζει μια απρόσκοπτη εμπειρία ενσωμάτωσης για πελάτες κάθε μεγέθους. Από την πρώτη μέρα, οι συνεργάτες απολαμβάνουν εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, μαζί με τους πόρους και την τεχνογνωσία του κλάδου για την επιτυχημένη διάθεση και πώληση εισιτηρίων των εκδηλώσεων τους.
Κάντε κλικ εδώ για να ανακαλύψετε τα οφέλη της συνεργασίας με την Ticketmaster.