Ανακαλύψτε insights από τη συνεργασία με πελάτες για την επίτευξη λειτουργικών λύσεων για την επιχείρηση τους. Εδώ μπορείτε να περιηγηθείτε σε άρθρα, οδηγούς, μελέτες περιπτώσεων και πολλά άλλα για θέματα που σας ενδιαφέρουν περισσότερο.
Η μετάβαση σε έναν νέο πάροχο εισιτηρίων μπορεί να φαίνεται απαιτητική, αλλά η απλοποιημένη διαδικασία ενσωμάτωσης πελατών της Ticketmaster
Η μετάβαση σε έναν νέο πάροχο εισιτηρίων μπορεί να φαίνεται απαιτητική, αλλά η απλοποιημένη διαδικασία ενσωμάτωσης πελατών της Ticketmaster εξασφαλίζει μια ομαλή, αποδοτική και πλήρως υποστηριζόμενη εμπειρία, με καθοδήγηση από μια εξειδικευμένη ομάδα ειδικών. Μια Αφοσιωμένη Ομάδα Από την υπογραφή του συμβολαίου μέχρι την πρώτη διάθεση εισιτηρίων, η Ticketmaster προσφέρει μια δομημένη εμπειρία onboarding με […]
Το να τραβήξετε την προσοχή των fans σε ένα γεμάτο inbox είναι ζωτικής σημασίας για μια αποτελεσματική στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Γι’ αυτό η Ticketmaster λανσάρει ανανεωμένα πρότυπα email για fans, σχεδιασμένα να ενισχύσουν το enaggement και να αυξήσουν τις πωλήσεις εισιτηρίων. Βελτιστοποιημένα για υψηλή απόδοση, με φρέσκο design και βασισμένα σε fan insights, αυτές οι […]
Βελτιωμένες Εμπειρίες Fans Μέσω Ενισχυμένου Fan Support
Το ταξίδι του εισιτηρίου ενός fan ξεκινά πολύ πριν φτάσει στον χώρο της εκδήλωσης. Από την αγορά έως τη σάρωση, η Υποστήριξη Fan της Ticketmaster είναι αφοσιωμένη στο να προσφέρει μια ομαλή εμπειρία και να παρέχει στους fans την υποστήριξη και τις απαντήσεις που χρειάζονται. Παγκόσμιες Υπηρεσίες Αφιερωμένης Υποστήριξης Fan To Fan Support της Ticketmaster […]