Εταιρικές Λύσεις
Ανακαλύψτε όλους τους τρόπους με τους οποίους η Ticketmaster είναι εκεί για εσάς σε όλη τη διαδικασία ticketing, από τα παρασκήνια μέχρι το προσκήνιο της μεγάλης ημέρας.
Ας σπάσουμε ρεκόρ
Με πρόσβαση στα καλύτερα εργαλεία ζωντανής ψυχαγωγίας στον κλάδο, θα σας βοηθήσουμε να ξεκλειδώσετε δυνατότητες όπως ποτέ άλλοτε.
Αξιοποιήστε στο έπακρο τις δυνατότητες σας
Δείτε ορισμένες πηγές πληροφοριών, όπως οδηγούς από τη συλλογή insights μας, που θα σας βοηθήσουν να μάθετε πώς να μεγιστοποιήσετε τα αποτελέσματα, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία και τις υπηρεσίες μας.

Best Practices
Διαδικασία Ενσωμάτωσης πελατών της Ticketmaster
Η μετάβαση σε έναν νέο πάροχο εισιτηρίων μπορεί να φαίνεται απαιτητική, αλλά η απλοποιημένη διαδικασία ενσωμάτωσης πελατών της Ticketmaster εξασφαλίζει μια ομαλή, αποδοτική και πλήρως υποστηριζόμενη εμπειρία, με καθοδήγηση από μια εξειδικευμένη ομάδα ειδικών. Μια Αφοσιωμένη Ομάδα Από την υπογραφή του συμβολαίου μέχρι την πρώτη διάθεση εισιτηρίων, η Ticketmaster προσφέρει μια δομημένη εμπειρία onboarding με […]

Best Practices
Μέγιστo Fan Engagement με Νέα Πρότυπα Email
Το να τραβήξετε την προσοχή των fans σε ένα γεμάτο inbox είναι ζωτικής σημασίας για μια αποτελεσματική στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Γι’ αυτό η Ticketmaster λανσάρει ανανεωμένα πρότυπα email για fans, σχεδιασμένα να ενισχύσουν το enaggement και να αυξήσουν τις πωλήσεις εισιτηρίων. Βελτιστοποιημένα για υψηλή απόδοση, με φρέσκο design και βασισμένα σε fan insights, αυτές οι […]

Best Practices
Βελτιωμένες Εμπειρίες Fans Μέσω Ενισχυμένου Fan Support
Το ταξίδι του εισιτηρίου ενός fan ξεκινά πολύ πριν φτάσει στον χώρο της εκδήλωσης. Από την αγορά έως τη σάρωση, η Υποστήριξη Fan της Ticketmaster είναι αφοσιωμένη στο να προσφέρει μια ομαλή εμπειρία και να παρέχει στους fans την υποστήριξη και τις απαντήσεις που χρειάζονται. Παγκόσμιες Υπηρεσίες Αφιερωμένης Υποστήριξης Fan To Fan Support της Ticketmaster […]