We can’t wait to meet you
Thank you for taking the time to tell us more about you! We’ll be in touch soon to determine the best solutions for your unique needs.
Discover our insights

Best Practices
Διαδικασία Ενσωμάτωσης πελατών της Ticketmaster
Η μετάβαση σε έναν νέο πάροχο εισιτηρίων μπορεί να φαίνεται απαιτητική, αλλά η απλοποιημένη διαδικασία ενσωμάτωσης πελατών της Ticketmaster εξασφαλίζει μια ομαλή, αποδοτική και πλήρως υποστηριζόμενη εμπειρία, με καθοδήγηση από μια εξειδικευμένη ομάδα ειδικών. Μια Αφοσιωμένη Ομάδα Από την υπογραφή του συμβολαίου μέχρι την πρώτη διάθεση εισιτηρίων, η Ticketmaster προσφέρει μια δομημένη εμπειρία onboarding με […]

Best Practices
Μέγιστo Fan Engagement με Νέα Πρότυπα Email
Το να τραβήξετε την προσοχή των fans σε ένα γεμάτο inbox είναι ζωτικής σημασίας για μια αποτελεσματική στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Γι’ αυτό η Ticketmaster λανσάρει ανανεωμένα πρότυπα email για fans, σχεδιασμένα να ενισχύσουν το enaggement και να αυξήσουν τις πωλήσεις εισιτηρίων. Βελτιστοποιημένα για υψηλή απόδοση, με φρέσκο design και βασισμένα σε fan insights, αυτές οι […]

Best Practices
Βελτιωμένες Εμπειρίες Fans Μέσω Ενισχυμένου Fan Support
Το ταξίδι του εισιτηρίου ενός fan ξεκινά πολύ πριν φτάσει στον χώρο της εκδήλωσης. Από την αγορά έως τη σάρωση, η Υποστήριξη Fan της Ticketmaster είναι αφοσιωμένη στο να προσφέρει μια ομαλή εμπειρία και να παρέχει στους fans την υποστήριξη και τις απαντήσεις που χρειάζονται. Παγκόσμιες Υπηρεσίες Αφιερωμένης Υποστήριξης Fan To Fan Support της Ticketmaster […]