Μια νέα ευκαιρία αναδύεται για τους χρήστες του European Meta που αναζητούν μια εμπειρία κοινωνικού δικτύου χωρίς διαφημίσεις. Για να συμμορφωθεί με τους εξελισσόμενους ευρωπαϊκούς κανονισμούς η ΜΕΤΑ, δίνει την δυνατότητα τώρα στους χρήστες να μπορούν να απολαύσουν αυτήν ad-free πλοήγηση. Εδώ θα βρείτε τι πρέπει να γνωρίζετε και τα επόμενα βήματα που πρέπει να κάνετε σχετικά με τις επιπτώσεις αυτού στην ψηφιακή διαφήμιση.

Τι Αλλάζει;

Από τον Νοέμβριο του 2023, οι χρήστες του Facebook και του Instagram στην ΕΕ, τον ΧΥΑ και την Ελβετία μπορούν να ενισχύσουν τους λογαριασμούς τους επιλέγοντας μια εμπειρία χωρίς διαφημίσεις. Αυτή η δυνατότητα συνοδεύεται από μια επιπλέον μηνιαία χρέωση και μπορεί να προσπεραστεί μέσω του Meta Account Center. Η Meta εισάγει αυτήν την επιλογή ανταποκρινόμενη στη ζήτηση των χρηστών για περισσότερες επιλογές και για να εξασφαλίσει τη συμμόρφωση με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, ιδιαίτερα με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Δεδομένων της ΕΕ (GDPR). Αυτή η κίνηση είναι συμβατή με τις προτιμήσεις των χρηστών σε αυτές τις περιοχές. Σημειώνεται ότι η δωρεάν έκδοση θα παραμείνει διαθέσιμη, οπότε οι διαφημιζόμενοι δεν χρειάζεται να λάβουν άμεσα καμία ενέργεια.

Επιπτώσεις στις Καμπάνιες Meta και Τι Πρέπει να Κάνετε

Ενώ οι ψηφιακές καμπάνιες για live events θα συνεχίζουν να φτάνουν στους χρήστες στη δωρεάν έκδοση σε ολόκληρη την Ευρώπη, η έκταση της επίδρασης της νέας πληρωτικής προσφοράς στους ακροατές των καμπανιών σας εκκρεμεί να καθοριστεί. Όταν η Snapchat παρουσίασε μια συγκρίσιμη συνδρομή με επιπλέον χαρακτηριστικά στην Ευρώπη, την Αυστραλία, τις ΗΠΑ και τον Καναδά – με τιμή λιγότερο από το μισό της πληρωτικής συνδρομής της Meta – μόνο το 1,5% των χρηστών επέλεξε ιστορικά το πληρωτικό επίπεδο. Ως αντίδραση, η Meta συμβουλεύει τους διαφημιζόμενους να μην λάβουν άμεσα μέτρα μετά από αυτήν την ενημέρωση.

Εάν συνεργάζεστε με την Ticketmaster σε live events και digital marketing ή είστε εμπλεκόμενοι σε παρόμοιες βιομηχανίες, σκεφτείτε τα εξής βήματα:

Παρακολουθήστε προσεκτικά τις μάρκετινγκ καμπάνιες σας για να διαπιστώσετε οποιεσδήποτε σημαντικές αλλαγές σε εμβέλεια, αλληλεπίδραση και μετατροπές.

Εκμεταλλευτείτε τον οργανικό περιεχόμενο στα κανάλια των εκδηλώσεών σας ή των καλλιτεχνών και συνεργαστείτε με επιδραστικά άτομα για τη δημιουργία αξιόλογου περιεχομένου για το κοινό σας.

Αξιολογήστε πώς οι καμπάνιες της Meta εντάσσονται στην ευρύτερη ψηφιακή σας στρατηγική. Ενώ οι αλλαγές ενδέχεται να μην είναι απαραίτητες, μπορεί να υπάρχουν νέες ευκαιρίες που αξίζει να εξεταστούν.

Παραμείνετε Ενημερωμένοι

Η Ticketmaster συνεργάζεται στενά με τη Meta και άλλες κοινωνικές πλατφόρμες για να σας κρατάει ενήμερους. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να διαβάσετε σχετικά για την επίδραση του Digital Services Act από τις αρχές του 2023. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την Ticketmaster Hellas για βοήθεια στις πωλήσεις εισιτηρίων για την εκδήλωσή σας.


Insights
Best Practices
Work With Us
Andy White, Freelance WordPress Developer London