Ο Γιώργος Ευθυμίου είναι ο Product Delivery Manager της Ticketmaster Hellas και είναι εδώ να απαντήσεις στις ερωτήσεις μας.

Κάνε μας μια αναδρομή, από τότε που ξεκίνησες στην Ticketmaster έως τη στιγμή που ορίστηκες Product Delivery Manager

Στην Ticketmaster Hellas ξεκίνησα το Νοέμβριο του 2016 ως Account Manager. Παρέμεινα σε αυτή τη θέση περίπου ενάμιση χρόνο αναλαμβάνοντας κυρίως αθλητικούς πελάτες του εσωτερικού και του εξωτερικού. Μπορώ να πω με σιγουριά πως αυτή η περίοδος ήταν πολύ σημαντική για εμένα, καθώς εξοικειώθηκα με την αγορά του ticketing και το σύστημα που παρέχουμε. Η συνεχής ενασχόληση, το πείσμα και η δίψα μου για ακόμα περισσότερες προκλήσεις με οδήγησαν στη θέση που είμαι τώρα, Product Delivery Manager της πλατφόρμας των τουρνουά.

Με τι ασχολήθηκες πιο πριν;

Πριν μπω στην οικογένεια της Ticketmaster Hellas, δούλευα σε μία εξίσου πολύπλοκη και απαιτητική αγορά. Πιο συγκεκριμένα, ήμουν μέλος μίας ομάδας που ήταν υπεύθυνη για το χρονοπρογραμματισμό έργων συντήρησης διυλιστηρίων πετρελαίου. Όσο περίεργο και να ακούγεται, ένας project συντήρησης διυλιστηρίου έχει κοινά στοιχεία με ένα ticketing project ενός μεγάλου τουρνουά, με σημαντικότερο το ότι η ημερομηνία έναρξης είναι προκαθορισμένη και δεν μετακινείται.

Περιέγραψε μια συνηθισμένη ημέρα στο γραφείο

Όπως σε κάθε δουλειά, δεν είναι όλες οι ημέρες ίδιες. Παρόλα αυτά, μία συνηθισμένη μέρα μου (συνήθως) ξεκινά με τον ημερήσιο προγραμματισμό των εργασιών της ομάδας και τον ορισμό προτεραιοτήτων. Σίγουρα θα περιλαμβάνει συναντήσεις με συνεργάτες για τρέχοντα ή δυνητικά projects και διαφωνίες (εεε… συγγνώμη συζητήσεις) με τη development ομάδα. Τέλος, φροντίζω να κερδίσω 1-2 ώρες την ημέρα για μελλοντικό σχεδιασμό, εφαρμογή νέων ιδεών στο προϊόν και προσωπική ανάπτυξη.

Ποιο project που δούλεψες ήταν το πιο αγαπημένο σου έως σήμερα;

Δύσκολη ερώτηση για μία εταιρεία σαν τη δική μας, καθώς πέρα από την πληθώρα των projects, έχουν όλα μία όμορφη ιδιαιτερότητα. Θα επιλέξω το “The No.1 Court Celebration” του AELTC (κοινώς Wimbledon). Το συγκεκριμένο event έχει δύο χαρακτηριστικά που το κάνουν να έχει τόσο ιδιαίτερη θέση για μένα. Το πρώτο είναι ότι ουσιαστικά αποτελεί το μοναδικό event του Wimbledon μέχρι σήμερα στο οποίο όλες οι φάσεις της πώλησης των εισιτηρίων (αιτήσεις για πρόσβαση στην κλήρωση, η ίδια η κλήρωση, οι πληρωμές, οι αγορές σε πραγματικό χρόνο και η παράδοση των εισιτηρίων) έγιναν ηλεκτρονικά. Το δεύτερο χαρακτηριστικό έχει να κάνει με τη σημαντικότητα του ίδιου του event, καθώς επρόκειτο για έναν αγώνα επίδειξης λόγω των εγκαινίων της νεόδμητης οροφής τους ιστορικού No.1 Court.

Ποια ήταν η καλύτερη στιγμή στη δουλειά έως σήμερα;

Ποια άλλη; Η στιγμή που έγινα μέλος αυτής της ομάδας!

Ανάφερέ μας ένα αξιομνημόνευτο (σοβαρό ή αστείο) περιστατικό που έγινε την ώρα της δουλειάς.

Παρόλο που φημίζομαι για το εκπληκτικό μου χιούμορ (!), δεν θα περιγράψω κάποια αστεία στιγμή καθώς αν δεν είσαι παρών δεν είναι πάντα εύκολο να αντιληφθείς το αστείο της υπόθεσης. Η ιστορία που θα περιγράψω εξελίχθηκε μόλις 1 μηνά αφού είχα αρχίσει να εργάζομαι στην Ticketmaster Hellas. Χωρίς πολυλογίες, το παρκαρισμένο αυτοκίνητο μίας συναδέλφου είχε χτυπηθεί κατά τη διάρκεια ενός μικρού τροχαίου που συνέβη έξω από το γραφείο. Ευτυχώς υπήρχαν μόνο υλικές ζημιές. Ο λόγος που αναφέρω την ιστορία είναι γιατί αποδεικνύει το μέγεθος της συναδελφικότητας που μας δένει καθώς σχεδόν όλο το προσωπικό της εταιρείας έσπευσε να βοηθήσει τόσο πρακτικά όσο και ψυχολογικά τη συνάδελφο. Καθώς η ώρα ήταν περασμένη και βάσει ωραρίου τελείωνε η μέρα, πολλοί συνάδελφοι επέλεξαν να περιμένουν εκεί παρά να γυρίσουν σπίτι τους. Τι πιο ομαδικό;

Ποιο είναι το πιο συναρπαστικό κομμάτι της δουλειάς σου ως Product Delivery Manager;

Θα έλεγα η δυνατότητα να δουλεύω με αξιόλογους συνεργάτες σχεδιάζοντας και βελτιώνοντας το προϊόν μας συνεχώς. Είναι πραγματικό συναρπαστικό να βλέπεις τις ιδέες σου να υλοποιούνται και εν τέλει να καλύπτουν τις ανάγκες τουρνουά παγκοσμίου επιπέδου.

Στην Ticketmaster ζούμε για το Live! Ποιο live θα ήθελες να παρακολουθήσεις μέσα στο 2019 ή ποιο θέαμα/ καλλιτέχνης θα ήθελες να έρθει μελλοντικά στην Ελλάδα;

Θα επιλέξω να απαντήσω στη δεύτερη ερώτηση γιατί πολύ απλά η απάντηση είναι πανεύκολη, οι Daft Punk!

Μεγαλύτερη πρόκληση μέχρι σήμερα;

Η ανάληψη μίας θέσης που πρακτικά δημιουργήθηκε τη στιγμή που την ανέλαβα. Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό, το να ξεκινάς κάτι από το μηδέν ναι μεν σου δίνει απεριόριστη ελευθερία αλλά ταυτόχρονα δεν έχεις σταθερά θεμέλια να πατήσεις και είναι πολύ εύκολο να αποκλίνεις από το στόχο.

Ποιο CD έχεις μόνιμα στο αυτοκίνητο;

Ομολογώ ότι προσπαθώ να ανανεώνω συνέχεια τη μουσική που ακούω ειδικά στο αυτοκίνητο όπου περνώ αρκετές ώρες κάθε εβδομάδα. Δύο από τα CD που θα μπορούσε να βρει κάποιος για πολύ καιρό στο αμάξι μου είναι το Moscow, #GU21 των Deep Dish και ο «Μεγάλος Ερωτικός» του Μάνου Χατζιδάκι. Τόσο διαφορετικά μεταξύ τους και όμως τόσο ποιοτικά και τα δύο!

Τί ακούς αυτή τη στιγμή;

Καλή ερώτηση! Τώρα τελευταία, έχω «κολλήσει» με την τελευταία κυκλοφορία της Global Underground, το Berlin #GU42, με κομμάτια επιλεγμένα και μιξαρισμένα από τον Patrice Bäumel.

Κάποιο τελευταίο σχόλιο;

Τι άλλο; Φέρτε τους Daft Punk! Αστειεύομαι… Είναι μία καλή ευκαιρία να ευχαριστήσω όλους στην Ticketmaster Hellas για την άριστη συνεργασία μας και τον επαγγελματισμό τους!

Γνωρίστε την ομάδα της Ticketmaster Hellas.

Ενημερωθείτε για νέες εκδηλώσεις στο ticketmaster.gr